1. Got a question or need help troubleshooting? Post to the troubleshooting forum or Search the forums!

Problem z pozimowaniem stołu

Discussion in 'Poland' started by Hevy31, Jul 8, 2021.

1. Hevy31

Hevy31 New Member

Cześć!
    Od dłuższego czasu mam problem z idealnym wypoziomowaniem stołu w moim ROBO R2 i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną. Sprawa wygląda następująco: gdy poziomuje przód stołu roboczego to tył jest dociśnięty na maksa do dyszy. Na początku myślałem, że to wina samej geometrii stołu, lecz to też nie było to.
    Proszę o pomoc

2. Hevy31

Hevy31 New Member

Drugą sprawą jest to, że gdy próbuje połączyć moją drukarkę 3d z WIFI to na ekranie wyświetla mi się tylko słowo "Connecting" i dalej nic się nie dzieje. Raz zostawiłem to na dłuższy okres czasowy i dalej nic się nie stało.
    proszę o pomoc

3. Hevy31

Hevy31 New Member

Może mi ktoś wyjaśnić do czego służy przycisk zamontowany na płycie głównej drukarki 3d?

4. mark tomlinson

mark tomlinson ༼ つ ◕_ ◕ ༽つ
    Staff Member

The control board or the Raspbery Pi? Not sure which board you are asking about.

5. mark tomlinson

Staff Member

This can happen with the older firmware/RboOS. You might want to look through this thread (and the one for the FAQ) and get the latest Pi SD card image for the R2. http://community.robo3d.com/index.php?threads/please-read-this-message-first.23891/

6. mark tomlinson

Staff Member

Have you adjusted the screws for the bed to lower it? If that didn't help try raising the front of the bed and adjust the autoleveling for the new height (do the autoleveling wizard and the fine-tuning wizard)